Mechanisch defect

Indien uw huurcontract de optie “Onderhoud en herstelling te wijten aan technische problemen”
voorziet, zijn de kosten van herstellingen en vervanging van onderdelen ten laste van Westlease.

Marterschade en de gevolgen hiervan worden niet gedekt.

Procedure in geval van mechanisch defect:

Uw voertuig is nog rijvaardig:

  • Gelieve zo vlug mogelijk een afspraak te maken met uw officiële merkdealer voor herstelling.
    Indien uw contract de optie “Vervangwagen via Westlease” voorziet, ga naar hoofdstuk
    “Vervangwagen via Westlease”

Uw voertuig is geïmmobiliseerd of niet meer rijvaardig:

  • Indien uw huurcontract “Assistance” voorziet gelieve onze bijstandscentrale te contacteren
    (zie hoofdstuk “Assistance”) op het nummer +32 (0)3 253 62 96.
  • Onze technische dienst helpt u graag verder met al uw vragen: +32 3 544 29 60.

VOOR DE BIJSTAND:
BEL +32 (0)3 253 62 96

Neem contact op voor een vrijblijvende offerte

Gebruik van cookies
Westlease gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren. Als u meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Westlease toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen. Als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring.
Utilisation des cookies
Westlease utilise des cookies pour, par exemple, optimiser et analyser le site web. Si vous voulez savoir plus sur ces cookies, allez sur Cookie policy. En acceptant cette politique de cookies, vous autorisez Westlease à utiliser des cookies optimaux sur notre site web. Cliquez sur "Personnaliser les paramètres" afin de modifier vos préférences. Si vous souhaitez savoir plus sur la façon dont nous traitons vos données personnelles, veuillez consulter notre Déclaration de confidentialité.